Ayat-ayat Al-Quran

Hadis Rasulullah s.a.w

Hadiah perkahwinan terindah  

Friday, April 9, 2010


Bismillah...assalamualaikum pd sahabat blog..lama btul x update memandangkan skang bdn pun cepat letih n tk sanggup nk ngadap pc lama2...dikesempatan nih, kebetulannya bercuti dptlah meluangkan sedikit masa utk menupdate blog nih..

okla...tiada yg lebih terindah bg seorang wanita..bila dia disahkan hamil..dan alhamdulillah aku dipermudahkan dan dikurniakan hadiah ini dr yg Esa...teruja..nervous dan gembira mmg tk boleh digambarkan...yg lawaknya...aku sebenarnya x realize pun aku pregnant sampailah one day aku begitu teringin nak makan spaghetti dan seleraku pada nasi berkurang..memula mmg langsung xder muntah2..biler aku dapat mkn spaghetti..badan aku start utk rasa mual2...n pada mulanya aku rasa disebabkan angin...hubby mmg sentiasa berada di sisi..even kalau aku terjaga tgh malam utk muntah, dia akan turut mengiring ke toilet...tabahnya hubby aku...huhu


and lewat ptg hari seterusnya..memandangkan rasa loya xhilang lagi..hubby cadangkan utk beli PT..aku turutkan aje kerana ingin gak tahu adakah ini sumer tanda2 kami bakal dikurniakan amanah...dah alhamdulillah...hadiah dari Maha PEmurah ini kami sambut dgn kesyukuran...tiada kata2 yg boleh digambarkan...makhbul juga doaku utk mendapat zuriat dalam tahun 2010...

dan disaat aku mengupdate blog nih..usia kandungan ku lebih kurang 2 bulan..alhamdulillah kerana Allah permudahkan aku sepanjang saat nih..aku tidak mengalami alahan yg teruk...selera makan ku pada nasi juga sudah ada..dan aku jarang pening2...kekadang saja aku menjadi cepat penat especially biler bercakap or berjalan...aku redha dan aku teruja...setiap apa yg aku alami ini...walaupun sukar atau tidak..aku abadikan sebagai satu pengalaman buatku..mmg indah especially biler sesekali terasa 'sesuatu' dr perutku..


insyaAllah aku berdoa mengharapkan agar dipermudahkan aku sepanjang proses kehamilan nih..dan juga diberi keselamatan pada keluargaku...kini aku menghitung hari utk menjadi seorang mama dan hubby ku sbg papa...ALHAMDULILLAH..MAHA SUCI YA ALLAH!

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design by Amanda @ Blogger Buster